Wat houdt de promotie in?

Consumenten die voor 3 maanden (= 6 doosjes) iWear Vivid of iWear Activ kopen, binnen de promotionele periode, krijgen een voucher bij hun aankoop waarmee ze een Ticketmaster cadeaukaart ter waarde van € 50,- kunnen claimen

Hoe lang is de promotie geldig?

De promotie duurt van 3 juni t/m 1 september 2019. Vouchers moeten geclaimd worden voor 15 oktober 2019

Hoe kan ik meedoen met de promotie?

Na het maken van een geldige aankoop, kan je op deze website het aanbod claimen. Je moet 14 dagen wachten na je aankoop voordat je op deze website je gegevens kan registreren. Als je je registreert, moet je je gegevens invullen, samen met een upload van je bewijs van aankoop en de unieke activatie code zoals deze op je voucher staat. We zullen je claim valideren en als deze goedgekeurd wordt, zal je een link toegestuurd krijgen met je Ticketmaster e-cadeukaart – Deze link zal na 21 dagen vervallen

Waarom moet ik mijn bewijs van aankoop bewaren?

Om te controleren dat je een product hebt gekocht waarop dee actie geldig is, hebben we je bewijs van aankoop nodig

Hoe oud moet ik zijn om deel te nemen aan de promotie?

Je moet 16 jaar of ouder zijn om deel te nemen aan deze promotie. Er mogen maximaal 2 claims per persoon worden ingediend

Ik ben mijn voucher met mijn actiecode kwijt. Wat moet ik doen?

Helaas zijn we niet in staat om kwijtgeraakte leaflets te vervangen

Ik heb problemen met mijn unieke actiecode. Wat moet ik doen?

Geen probleem; vul het formulier op de contact-pagina in en een medewerker van ons customer services team zal met u contact opnemen

Hoe gebruik ik mijn Ticketmaster e-cadeaukaart?

Om de Ticketmaster voorwaarden te bekijken, klik hier

Ik heb een vraag over mijn contactlenzen

Neem contact op met uw opticien

Ik heb technische problemen met de website gehad; wat moet ik doen?

Geen probleem; vul het formulier op de contact-pagina in en een medewerker van ons customer services team zal met u contact opnemen

Ik heb een andere vraag over de promotie

Klik hier voor de voorwaarden van de promotie